قوانین و مقررات را بیشتر بدانید

استفاده‌ی شما از وب‌سایت میثم خادم پور و سفارش محصولات در این وب‌سایت به معنی توافق کامل شما با شرایط و مقررات زیر تلقی می‌شود:

خرید محصول از وب‌سایت میثم خادم پور بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. تمامی محصولات و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

خدمات و محتویات این وب‌سایت براى استفاده‌ی شخصى و غیرتجارى بازدیدکنندگان و مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی و اطلاعات موجود در وب‌سایت متعلق به مجموعه میثم خادم پور است و هرگونه استفاده از این داده‌ها بدون اطلاع قبلی و اجازه‌ی کتبی مسئولین ذی‌ربط سایت میثم خادم پور پیگرد قانونی خواهد داشت.

کاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب‌سایت مقاصدی خارج از دریافت اطلاعات فنی یا سفارش محصولات دنبال نکنند. کاربران هنگام سفارش محصول ملزم هستند اطلاعات صحیح و کامل خود را در وب‌سایت درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل به‌موقع آن خواهد شد. کاربران موظف هستند پیش از خرید محصولات و پکیج های آموزشی تمام مطالب مربوط به پکیج را که در ویدئو معرفی و متن معرفی پکیج ذکر شده است در وب سایت بادقت مطالعه کرده و با آگاهی کامل محصول را خریداری نمایند. تیم پشتیبانی وب سایت میثم خادم پور هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کارکرد وب‌سایتش، که ممکن است ناشى از عوامل خارج از توانایی مدیریت این وب‌سایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و موارد مشابه) باشد، ندارد.
وب سایت میثم خادم پور هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات سایت‌هایی که ارتباط به آن‌ها به واسطه‌ی آگاهی و یا لینک در وب‌سایت شکل می‌گیرد، ندارد. تمام ابزاری که در وب‌سایت با هدف ارتباط با مشتریان به‌کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با سفارش محصول باشد. وب سایت میثم خادم پور هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال محتویات پیام‌های کاربران نمی‌پذیرد. نظرات و پیام‌های کاربران پس از تأئید مدیر وب‌سایت، برای اعلان عمومی، درج خواهند شد. تمام شرایط و خدمات وب‌سایت میثم خادم پور بر مبنای آخرین سیاست‌های این مجموعه شکل گرفته و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. وب سایت میثم خادم پور به هیچ وجه اطلاعات منحصربه‌فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
ما تعهد می‌نماییم از اطلاعات شخصی شما که در پروفایل خود وارد نموده‌اید حفاظت نماییم و فقط برای ارتباط با شما از آن‌ها استفاده کنیم. وب سایت میثم خادم پور می‌تواند تمامی اطلاعات مربوط به کاربران را که داوطلبانه ارائه کرده اند، حفظ و نگهداری کند. ما نام، نام خانوادگی، تلفن، آدرس ایمیل و یا دیگر اطلاعات شما را آرشیو کرده و از آن‌ها برای اطلاع شما از تمدید ثبت نام، برگزاری یک کارگاه، تبلیغ یک محصول، پست یک خبرنامه و یا نشریه، اطلاعات مربوط به درخواست اشتراک، ارسال عکس، هشدار برای اطلاع رسانی جدید و موارد مربوط به عضویت شما بهره می بریم. هر بازکننده سایت، این اجازه را به ما می‌دهد که سرور ما در شناسایی و جمع آوری اطلاعات خاص از جمله نام دامنه کاربر و آدرس ایمیل که صفحه ما را مشاهده کرده و یا دیده است را تشخیص دهد. ما از این اطلاعات به منظور بهره گیری در مواردی که در بند قبل ذکر شد می‌توانیم استفاده کنیم.